zaterdag 29 mei 2010

Feestje

update 1; 29 mei 1010

Vanavond heb ik een feestje. En niet zomaar een, nee een 25 jarig huwelijks feest van de opa en oma van mijn vriend. Al de hele dag is iedereen druk in de weer me alle voorbereidingen. De tuin van de gelukkigen werd vannacht versierd terwijl ze lagen te slapen. Van te voren heeft iedereen zijn steentje bijgedragen aan de voorbereidingen. Zo hebben alle kinderen van de opa en oma samen een tv gekocht, een blu-ray speler en een puzzel laten maken met daarop een foto van het echtpaar. Vanochtend moest alles nog even ingepakt worden en dat was bepaald geen pretje. De tv was enorm en heeft ons anderhalve rol pakpapier gekocht. Daarna konden we eindelijk verder. Plakband op. Na een tijdje zoeken hebben we eindelijk nog een schaars rolletje gevonden. Maar daarna was het in een keer snel de cadeau's afvoeren naar boven, want de oma van mijn vriend kwam even langs. Ze moest nog even wachten in de gang terwijl we die enorme tv de wenteltrap op probeerden te krijgen. Uiteindelijk is het toch gelukt.
Er zijn ook leuke boekjes gemaakt voor de gasten waarin ze kunnen schrijven en waar foto's instaan van vroeger tot nu.
Het is even stressen, maar ik denk dat vanavond zeker gaat slagen.


morgen meer over het feest


Dit is de kaart die is gemaakt voor mijn schoonfamilie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten